Általános Szerződési Feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza az ATInox Plusz Kft webáruházának (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe: https://www.atinox.hu/alapanyag-webaruhaz/
A webáruház nyelve: magyar
A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai: DoclerWeb Kft., 1101 Budapest, Expo tér 5-7.
Cégnév: ATInox Plusz Kft
Székhely címe: 3524 Miskolc Mednyánszky u. 12. 4/1.
Cégjegyzékszám: 05-09-022493
Nyilvántartást vezető cégbíróság: B-A-Z megyei Cégbíróság
Statisztikai számjel: 23489873-2562-113-05
Adószám: 23489873-2-05
Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-108623/2016.
Bankszámlaszám: 10201006-50236741-00000000
Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:
Cím: 3526 Miskolc, Huszár utca 2.
Telefon: +3620/456-4077 (normál díjszabású)
E-mail: atinox@atinox.hu; mail@atinox.hu
Nyitva tartása: H-P: 7-15:20
Ügyfélszolgálati ügyintézés: H-P: 7-15:20

Az általános szerződési feltételek elfogadása:

  1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
  2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem.

A megrendelés lépései:

  1. A megrendelés összeállítása
  2. A kosár ellenőrzése
  3. Szállítási mód kiválasztása
  4. Belépés/regisztráció
  5. A számlázási és szállítási adatok megadásával egyúttal a regisztráció is megtörténik.
  6. Fizetési mód kiválasztása
  7. Általános szerződési feltételek elfogadása
  8. Ki kell választani, kíván-e a vevő marketing és általános témájú információkat kapni e-mailben.
  9. A megrendelés elküldése
  10. A megrendelés elküldéséről visszaigazolást küld a rendszer automatikusan. EZ NEM JELENTI A MEGRENDELÉS ELFOGADÁSÁT! A megrendelés elfogadás a telefonos egyeztetés után válik véglegessé.

Az adásvételi szerződés létrejötte:

  1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
  2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
  3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A termék lényeges tulajdonságai:

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

Árak:

A Webáruházban közzétett árak ÁFA nélküli nettó árak, melyek nem tartalmaznak szállítási költséget. Ez a kosár összeállításakor tekinthető meg.

Kiszállítás, személyes átvétel:

  1. Mivel a raktárkészletek a megrendelés után vannak egyeztetve, a termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
  2. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
  3. Ha a terméket személyesen, a raktárunkban veszi át, ezt a nyitva tartási időn belül teheti meg.

Lehetséges fizetési módok:

  1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg a raktárunkban
  2. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg házhoz szállítva (utánvétel)
  3. Banki átutalás (előre utalás)
  4. Előzetes engedélyezés és szállítási szerződés aláírása esetén halasztott fizetéssel, banki átutalással.

Külön szolgáltatások:

  1. Házhoz szállítás – kiválasztható a megrendeléskor. Ennek feltüntetett díja csak tájékoztató jellegű. Pontos összege a telefonos egyeztetéskor kerül meghatározásra.
  2. Darabolás – külön megjegyzésben jelezhető. Ennek díját a telefonos egyeztetés esetén közöljük.
  3. Műbizonylatok biztosítása – a megrendeléskor kell jelezni. Ennek díját a telefonos egyeztetéskor jelezzük. CSAK A SZÁMLÁVAL EGYIDŐBEN TUDJUK KIÁLLÍTANI. UTÓLAGOS KIÁLLÍTÁSRA NINCS MÓD!

Előleg:

Ha a vásárló olyan terméket rendel, ami nincs készleten, egyedi beszállítást igényel, cégünk jogosult előleget kérni. Ennek összege a végösszeg 25-50%-ig terjedhet. Az előleg foglalóként funkcionál és nem kérhető vissza, ha a tranzakció a vásárlónak felróható okok miatt nem jön létre. az előlegről számlát állítunk ki, melynek összege a végszámlában jóváírásra kerül.

Elállási jog:

Mivel a webáruház üzleti felhasználóknak készült, így az elállási jogot céges vevőink nem alkalmazhatják.
Amennyiben a vásárló magánszemély, akkor a törvény szerint 14 napon belül elállhat a vásárlástól. Ebben az esetben a termék visszaszállítási költsége a vásárlót terheli. A termék bruttó árát, az oda szállítás díját és minden, a vásárlással közvetlen összefüggésbe hozható költséget visszatérítjük. Nem érvényesíthető e jog, ha a termék használva/beépítve volt és nem alkalmas az új termékként történő újra értékesítésre. Az elállási jog a fogyasztót akkor is megilleti, ha még nem vette át a terméket.

Kizáró ok:

Amennyiben a fogyasztó a terméket az üzletünkben vette át személyesen, az elállási jogát nem érvényesítheti.

Elállási jog gyakorlása:

Ha a terméket futár cég/posta szállította a fogyasztó címére és bármilyen okból meggondolta magát, elállhat a vásárlástól. Az erre létrehozott és letölthető Elállási-felmondási nyilatkozat kitöltésével és ennek elektronikus, vagy postai úton történő visszaküldésével gyakorolhatja jogát. Ennek a dokumentumnak a termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül meg kell, hogy érkezzen hozzánk.

Jótállás és szavatosság:

  1. Személyes bejelentés:
    A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét raktárunkban, a 3526 Miskolc, Huszár utca 2. címen. Ekkor a munkatársunk a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
    – a vásárló nevét, címét,
    – a termék megnevezését, vételárát,
    – a vásárlás időpontját,
    – a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
    – a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
    – a kifogás rendezésének módját.
    Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
    A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.
  2. Írásban történő bejelentés
    A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a számunkra küldött levélben, vagy elektronikus levélben. Címek fent.
    Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: – a vásárló nevét, címét,
    – a termék megnevezését, vételárát,
    – a vásárlás időpontját,
    – a hiba bejelentésének időpontját,
    – a hiba leírását,
    – a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

Zárszó

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

Érvényes 2016.11.11-től visszavonásig.

ÁSZF letöltése